Šiaulių lopšelyje-darželyje „Voveraitė“ vyko atvirų veiklų diena, kurios metu vaikai dalyvavo įvairiose teminėse ir integruotose veiklose. Kiekviena grupė kūrybiškai pristatė skirtingus ugdymo aspektus, lavindama vaikų pažinimo, kalbinius, meninius, socialinius bei emocinius gebėjimus. Grupėje „Skruzdėliukai“ mokytoja S. Skęstenienė vedė veiklą „Mano pasas“. Vaikai, pasigaminę savo pasus, leidosi į simbolinę kelionę į Afriką. Naudodamiesi QR kodais jie susipažino su Afrikos flora, fauna, ten gyvenančiais žmonėmis bei jų kasdienybe. Ugdymas buvo praturtintas informacinių technologijų integracija – vaikai krovė kelioninius lagaminus programuodami „išmaniąsias Bitutes“. Veikla buvo ne tik smagi ir įtraukianti, bet ir ugdė vaikų pasaulio pažinimą, kūrybiškumą bei technologinius įgūdžius. Grupėje „Nykštukai“ vaikai kartu su mokytoja Loreta leidosi į edukacinę kelionę „Kas tvartelyje gyvena?“. Susikibę į „traukinuką“, jie keliavo į ūkį susipažinti su naminiais gyvūnais – karve, kiaule ir arkliu. Veiklos metu vaikai klausėsi gyvūnų garsų, skaičiavo, dainavo daineles, jojo kaip arkliukai, deklamavo skaičiuotę apie kiaulę. Vėliau ieškojo pasislėpusių gyvūnėlių kinetiniame smėlyje, statė gardus, vartė knygeles, žaidė stalo žaidimus ir piešė. Visa veikla buvo kupina vaikų džiugesio, susidomėjimo ir aktyvaus įsitraukimo. „Svirpliukai“ grupė tyrinėjimo veiklą tema „Sliekų išdaigos“. Vaikai stebėjo sliekus pro padidinamąjį stiklą, matavo jų ilgį, lygino dydžius ir formas, analizavo jų judėjimo kryptį. Ši veikla skatino smalsumą, lavino smulkiąją motoriką, loginį mąstymą bei pasaulio pažinimą. Grupėje „Gudručiai“ mokytoja Vida Valančienė organizavo matematinę veiklą „Skaičiuojame linksmai“. Vaikai žaisdami įvairius žaidimus įtvirtino skaičiavimo įgūdžius: dėliojo skaičių seką iki 10, priskyrė paveikslėlius atitinkamiems skaičiams, ieškojo skaičių smėlyje ant šviesos stalo ir bandė juos užrašyti. Purkšdami vandenį ant trafaretų, skaičiuodami žingsnius ar mėgdžiodami gyvūnus pagal nurodytą skaičių, vaikai aktyviai, kūrybiškai bei žaismingai gilino matematines žinias. Meninio ugdymo veiklose grupių „Nykštukai“ ir „Pabiručiai“ vaikai susipažino su ruduoju meškiuku. Jie žiūrėjo filmuką, muzikos ritmu (garsiai–tyliai) ritmavo tambūrinais, šoko su pagalvėlėmis pagal skirtingo žanro muziką – valsą, polką, tylą. Po šokio dėliojo meškiukui takelį ir padėjo jam keliauti – veikla skatino kūrybiškumą, ritmo pajautimą ir muzikinį ugdymą. Veikla „Žingsneliai į spalvų šalį“. Iš namelio pasiėmė po žaislą, pavadino jį, įvardijo kokios jis spalvos. Iš kaladžių pastatė tokios pat spalvos namus. Susipažino su vaisiais, daržovėmis, pavadino jas, lygino pagal dydį, svėrė svarstyklėmis. Susipažino su sąvokomis „vienas – daug“. Pasirinktomis spalvomis spalvino balionus. Dar viena vykusi veikla „Čiurlionio ramybės takais“ buvo organizuota socialinės pedagogės bei logopedės-specialiosios pedagogės. Jos metu švietimo pagalbos gavėjai mokėsi atsipalaiduoti, kvėpuoti sąmoningai, susipažino su Mikalojaus Konstantino Čiurlionio kūryba, tyrinėjo jo paveikslus, kalbėjo apie emocijas. Taip pat parodė savo raižių pažinimo ir skaitymo įgūdžius. Pasitelkę spalvų mašiną, vaikai kūrė bendrą meninį darbą – išreikšdami emocijas, fantaziją. Atvirų veiklų diena darželyje buvo kupina kūrybiškumo, pažinimo, judesio ir džiaugsmo. Vaikai aktyviai įsitraukė į veiklas, plėtė savo akiratį ir tobulino įvairius gebėjimus žaismingoje, įtraukioje aplinkoje.