2022 m. kovo 1-31 d. lopšelyje-darželyje „Voveraitė“ vykdytas kalbinės raiškos projekto „Seku, seku pasaką“ II etapas, kurio metu buvo ugdoma rašytinė ir sakytinė kalba, meninė kompetencija. Vaikai savais žodžiais sekė pasakas grupės draugams, išsirinko savo mėgstamiausios pasakos veikėjus, dalinosi vaidmenimis. Diskutavo ir rinkosi patinkantį veikėją, kuriuo norėjo būti, paaiškino, kodėl juo žavisi. Mokėsi veikėjų kalbos, atkūrė veikėjų žodžius (intonacijas), kūno judesius, elgseną, mimiką. Improvizavo bei vaizdavo pasakos veikėjus, laisvai ir išraiškingai vaidino, perkūrė pasakų siužetą. Fantazavo ir įsivaizdavo, kaip pasakų veikėjai elgtųsi atsidūrę kitose pasakose. Kūrė dekoracijas savo pasakoms, remdamiesi STEAM metodais.
„Pasakų fėjos“ apsilankymų metu vaikai vaidino, improvizavo ir pristatė savo mėgstamiausių pasakų siužetus:
„Pabiručiai“ grupė – pasaka „Zuikutis drąsuolis“;
„Nykštukai“ grupė – pasaka „Trys paršiukai“;
„Smalsučiai“ grupė – pasaka „Piktulis“;
„Skruzdėliukai“ grupė – pasaka „Voro vestuvės“;
„Svirpliukai“ grupė – pasaka „Vištytė ir gaidžiukas“;
„Kodėlčiukai grupė – pasaka „Trys paršiukai“;
„Gudručiai“ grupė – pasaka „Ropė“;
„Pelėdžiukaiׅ“ grupė – pasaka „Bjaurusis ančiukas“
„Voveriukai“ grupė – pasaka „Pirštinė“.
„Pasakų fėja“ dėkojo vaikams už gražias pasakas, jų pristatymus, nudžiugino vaikus muilo burbulais.