2022 m. vasario 1 d. – vasario 28 d. lopšelio-darželio grupių ugdytiniai, tėvai, pedagogai skaitė įvairias pasakas: stebuklines, apie gyvūnus, pasakas be galo, eiliuotas pasakas, pasakas apie laimę, pamokančias pasakas, atnaujino ir papildė grupės bibliotekėlę, aplinką knygomis. I-ojo projekto etapo metu vaikai, tėvai ir mokytojos susipažino su sąvokomis: knyga, viršelis, turinys, pasaka, iliustracija. Veiklų metu vaikai plėtė žodyną, lavino atmintį, tobulino komunikavimo kompetenciją: mokėsi burtažodžio, kaip pakviesti pasakaitę, išskyrė pagrindinius pasakų veikėjus, juos charakterizavo, įsiminė pasakos siužetą, aiškinosi įvykių seką, atpasakojo pasakas. Muzikinių veiklų metu klausėsi eiliuotų, muzikinių pasakų, išgirdo ir vardijo skambančius instrumentus, ritmavo. Ugdytiniai išklausę įvairių rūšių pasakų, labiausiai patikusią pasaką pristatė savo draugams. Iš perskaitytų pasakų knygų grupėse, namuose buvo renkama viena mėgstamiausia, dažniausiai sekama „Pasaka karalienė“. Paskutinę mėnesio dieną vaikus grupėse aplankė „Pasakų fėja“, kuri pasiūlė padaryti pasakų knygelėms karūnas. „Pasakų fėjai“ (logopedei I. Sabaliauskienei) ugdytiniai ir mokytojos pristatė savo pasirinktą pasaką, argumentuodami, kodėl ji jiems labiausiai patiko.
Su kiekvienos grupės knyga „Pasakų karaliene“ susipažinti galima išmaniojoje bibliotekėlėje, paruoštoje pasakų knygelių ekspozicijoje (kovo 7 d. – kovo 11 d.).