2024 m. lapkričio 4-8 dienomis “Voveriukai” grupės ugdytiniai kartu su mokytoja Sandra Vitkauskiene vykdydami projektą “Pridėti, atimti ir atpažinti” susipažino ir tyrinėjo įdomųjį matematikos pasaulį. Ypatingai vaikams patiko geometrinė figūra – apskritimas. Sporto salėje jie ieškojo apskritimų – tai buvo kamuoliai, lankai ir kitas sportinis inventorius. Įvardino geltoną spalvą. Veiklose ugdytiniai įvardijo spalvas (geltoną sporto salėje ir mėlyną grupėje), taip lavindami spalvų pažinimą ir gebėjimą susieti spalvas su aplinka. Grupėje vaikai stebėjo vandens ratilus, kurie susidaro pedagogui į vandenį pipete lašinant vandens lašus. Tuomet vaikai buvo kviečiami paeiliui pabandyti išgauti ratilus. Mokėsi pavadinti stebimas formas (apskritimai), palyginti ratilų (apskritimų) dydį. Įvardino mėlyną spalvą. Lygindami vandens ratilus, ugdytiniai analizavo apskritimų dydį, lygino, kaip viena forma gali skirtis nuo kitos. Šis gebėjimas padeda ugdyti vizualinį dėmesingumą ir pagrindinius geometrinius įgūdžius. Vaikai turėjo galimybę stebėti ratilų susidarymą, kuomet vandens lašai lašinami pipete į vandenį. Tai padėjo lavinti gebėjimą koncentruotis, stebėti reiškinius bei suprasti, kaip forma gali susidaryti vandenyje. Tokiu būdu ugdytiniai ne tik susipažino su matematikos pagrindais, bet ir plėtė bendravimo, bendradarbiavimo bei kūrybiškumo įgūdžius, lavino stebėjimo, spalvų ir formų pažinimo gebėjimus, kurie bus naudingi tolimesniame mokymosi procese.