Veiklos metu vaikų buvo prašoma sudėti dėlionę, kurioje pavaizduotos svarstyklės. Sudėjus dėlionę buvo klausiama, koks tai prietaisas? Ką jis matuoja? Išsiaiškinus, jog svorį matuoti galima naudojant svarstykles, aptarėme, kokių rūšių būna svarstyklės? (Buitinės svarstyklės, kuriomis gali svertis žmogus. Maisto svarstyklės (virtuvinės svarstyklės), kuriomis sveriame maistą. Veiklos metu vaikų taip pat buvo prašoma pagalvoti iš kokių priemonių galėtume pasigaminti svarstykles. Vaikai apžiūrėjo siūlomas priemones, išsiaiškino, jog norint kad svarstyklės rodytų kuo tikslesnį rezultatą atsvaros taškas turi būti nutolęs vienodu atstumu nuo lentelės centro (per vidurį). Vaikai išbandė svarstykles sverdami kinder žaisliukus.
Vaikų lauke taip pat buvo prašoma apsidairyti ir pagalvoti, koks darželio kieme esantis įrenginys yra panašus į svarstyklės (sūpynės). Veiklos metu buvo vaikų klausiama, ką galėtume pasverti ant šių sūpynių. Vaikų siūlymai buvo įvairūs: vandenį, smėlį, akmenis, kankorėžius ir t.t.