Daug grožio, ryškių spalvų ir linksmybių mums dovanoja vasara. Siekdami išsaugoti
vasarėlės prisiminimus kiek kitaip nei popieriaus lape ar pasakojime, ugdytiniai sugalvojo kurti
kompozicijas iš gamtinės medžiagos. Vaikai stebėjo augalus, rinko juos, susipažino ir stengėsi
įsiminti pavadinimus. Iš surinktų augalų, samanų, medžių šakelių, lapų, gėlyčių, smėlio sudėliojo
kompozicijas plastikiniuose induose.
Dar viena įdomi ir daug teigiamų emocijų suteikusi buvo meninė, kūrybinė veikla ant
smėlio. Vaikai iš augalų, šakelių ir akmenukų dėliojo kompozicijas ant smėlio ir pridengė
permatomo plastiko lapais. Norint peržiūrėti tokį paveikslą reikėjo nubraukti tik viršutinio smėlio
ruoželį. Savo paslaptingo paveikslo vietą žinojo tik jį darę vaikai. Ugdytiniai kelias dienas
stebėjo savo ,,slaptus” paveikslus ir galėjo pastebėti, kaip jie kiekviną dieną keičiasi: vysta lapai,
žolės, gėlių žiedeliai. Vaikai galėjo palyginti, kas paveiksle pasikeitė, kas ne ir daryti išvadas,
kodėl vienos paveikslo detalės pakito, o kitos ne.
Veiklų metu ugdytiniai patyrė atradimo džiaugsmą, mokėsi bendradarbiauti ir veikti
kūrybiškai.